REGULAMENT GENERAL DE CONCURS
Nume eveniment: Cupa Tamaski. Editia I.
Data: 22 decembrie 2012
Locatie: Partia Arena Platos, Paltinis, Jud. Sibiu
I. ORGANIZATOR: CLUBUL SPORTIV P.U.M.A. CLUB SIBIU, sprijinit de Consiliul Local Sibiu prin Primaria si Casa de Cultura a Municipiului Sibiu
II. SCOPUL COMPETITIEI.
Competiția de schi alpin pentru copii, organizată de CLUBUL SPORTIV P.U.M.A SIBIU, are ca scop atragerea unui număr cât mai mare de copii spre practicarea acestei discipline sportive si dezvoltarea spiritului competitional.
Se doreÅŸte ca prin intermediul acestei competiții să se asigure un cadru propice descoperirii copiilor talentați pentru practicarea sportului de performanță. Întrecerile vor fi în aÅŸa fel organizate încât să pună în valoare competențele sportive ÅŸi tehnice dobândite, impuse de probele schiului alpin. Prin intermediul acestei competitii, copiii talentati se pot evidentia si aprecia de catre cluburile sportive pentru practicarea sportului de performanta.
III. CONDIÅ¢II DE PARTICIPARE.
Pot lua parte la competitie copii- fete ÅŸi băieți - la una din următoarele categorii:
IV. MODUL DE DESFĂÅžURARE. Competiția se va desfăÅŸura în data de 22 decembrie 2012 pe partia B de la Arena Platos, în două manÅŸe, respectând particularitățile de vârsta ÅŸi cunoÅŸtințele tehnice ale copiilor inscrisi in concurs. Timpul celui mai rapid participant este cel care va determina castigatorii concursului pentru fiecare categorie.
Probe: Întrecerile vor consta într-o probă de slalom sau slalom uriaș în două manÅŸe, respectând particularitățile de vârstă ÅŸi abilitățile tehnice ale participanților. Lungimea traseului aproximativ 450 - 600 m, aproximativ 14 - 18 porți.
Marcarea traseului se va face incepand cu ora o9.oo, de catre un marcator desemnat de catre organizator, întotdeauna altul pentru fiecare manșă în parte.
4.1 ARBITRAJ
Pe parcursul traseului vor fi arbitrii care vor supraveghea trecerea corecta a concurentilor printre porțile/jaloanele montate pe traseu. Arbitrajul va fi efectuat de catre membrii Asociatiei arbitrilor de schi Sibiu.
4.2 CRONOMETRAJUL
Va fi asigurat cu aparatură electronică de personal calificat cu o experientă bogată in organizarea de astfel de concursuri, mai exact de catre membrii Asociatiei arbitrilor de schi Sibiu.
V. PROGRAM
5.1. Înscrierile se vor face EXCLUSIV online pe pagina evenimentului de pe site-ul www.pumaclub.ro pana vineri, 21 decembrie 2012, ora 17.00. După această dată și oră nu se mai primesc cereri de inscriere. Nu se mai pot face înscrieri în dimineața concursului din motive ce tin de buna desfășurare a competiției.
Înscrierea se va face în baza cererii de înscriere ( formular tip, aflată pe site-ul sus amintit), completate de unul din părinți sau tutore legal ÅŸi a unei copii după cerificatul de naÅŸtere al copilului. Copia după certificatul de naștere va fi depusă la secretariatul concursului în momentul ridicarii numărului.
Taxa de participare este de 10 lei pentru fiecare concurent si se poate achita numai numerar la secretariatul concursului înainte de validarea înscrierilor. Neplata taxei atrage după sine neprimirea competitorului la start
5.2. Validarea înscrierilor: Ora 9.3o - 1o.oo. Secretariatul concursului validează înscrierile. După validarea înscrierilor se vor atribui numerele de concurs. Ordinea startului primei manÅŸe se va stabili prin tragere la sorți,. Numerele de concurs se vor acorda la secretariatul concursului între orele 1o.oo-1o.3o.
5.3. RecunoaÅŸterea traseului:Ora 1o.3o - 11.oo Concurenții au dreptul de a recunoaÅŸte traseul cu porțile montate, fie păÅŸind pe schiuri în susul pârtiei pe marginea traseului sau schiind uÅŸor în derapaj prin porți. Concurenții vor purta în mod obligatoriu la recunoastere numărul de concurs peste echipament. Schiatul prin porți în stil de competiție atrage după sine descalificarea concurentului. Pentru protejarea traseului de concurs se limitează numărul de parcurgeri a acestuia la maxim două coborâr pentru fiecare competitor.
5.4. Start în prima manÅŸă: Ora 11:15 Concurenții vor fi prezenți în zona de start cu cel puțin 15 min. înaintea orei oficiale de start. Timpii de sosire ai concurentilor vor fi notati si afisati la vedere de catre un membru al secretariatulu.
5.5. Start în a doua manÅŸă: Ora de start a celei de a doua manÅŸe va fi anunțată la cca. 15 min. după încheierea primei manÅŸe. Ordinea de start pentru manÅŸa a doua va fi comunicată la start cu aproximativ 10 min. înainte de plecarea primului deschizător și se stabileÅŸte în funcție de timpii realizați în prima manÅŸă. Primii 5 concurenți clasați din fiecare categorie de participanți vor pleca în ordinea inversă a timpilor realizați înprima manșă, după care se va pleca în ordinea timpilor realizați.
In caz de neprezentare la start a concurentului conform orei stabilite inainte de competitie, acesta va lua startul dupa toti ceilalti participanti, la finalul mansei.
5.6. AfiÅŸarea rezultatelor: Se vor afisa rezultatele pe un flipchart la zona de sosire. Dupa terminarea mansei a doua, se va afisa clasamentul neoficial pe categorii de vârstă ÅŸi sex.
Clasamentul se face în funcție de timpul realizat de fiecare participant, prin cumularea timpilor celor două manșe, și se afișază de îndată prin grija secretariatului de concurs.
Numerele de concurs se predau obligatoriu la terminarea mansei secunde la zona de sosire. Nepredarea numărului oficialului desemnat poate atrage descalificarea sportivului pentru restul etapelor rămase de desfășurat.
5.7. Contestații: Se pot depune contestații la secretariatul concursului, în scris, numai împreună cu o taxa în valoare de 50 de lei, în maximum 15 min. de la afiÅŸarea rezultatelor. Contestațiile vor fi soluționate pe loc de Juriul de concurs. Rezultatul contestației va fi facut public în scris și afișat la panoul de afișaj. În cazul în care contestația este validată, taxa se returnează integral.
5.8. Festivitatea de premiere: Are loc după încheierea timpului de depunere ÅŸi rezolvare a contestațiilor. Organizatorul va oferi diplome ÅŸi premii participanților aflați pe primele trei locuri în clasamentul final al etapei, premii provenite din resurse proprii, sponsorizări, etc. Toti participanti vor primi diplome de participare.
VI. ECHIPAMENT
RECOMANDAREA noastra este ca fiecare copil să poarte pe timpul desfăÅŸurării concursului CASCĂ DE PROTECÅ¢IE si echipament de schi adecvat.
VII. ORARUL DE DESFASURARE:
Ora 9.00 montarea traseului
Ora 09.30-10.00 validarea inscrierilor (la SECRETARIAT)
Ora 10.00- 10.30 distribuirea numerelor de concurs (la SECRETARIAT)
Ora 10.30 afisarea grilei de start pentru manșa întâi
Ora 10.30-11.00 recunoașterea traseului pentru manșa întâia
Ora 11.15 START primul concurent în manșa întâia
Ora 13.00-13.30 montarea traseului pentru manșa secundă
Ora 13.30-14.00 recunoasterea traseului pentru manșa secundă
Ora 14.00 START primul concurent în manșa secundă
Ora 16.00 afișarea rezultatelor provizorii
Ora 16.20 afișarea rezultatelor definitive
Ora 16.40 festivitatea de premiere
Ora 17.15 apres-schi
VIII. CONDITII DE DE SECURITATE:
Pe tot parcursul desfăÅŸurării concursului nu este permisă prezența susținătorilor ÅŸi a spectatorilor în ZONA DE START ÅŸi ZONA DE CRONOMETRARE ÅŸi nici în incinta cabinei tehnice înainte de concurs, în pauza dintre manÅŸe sau după concurs fără un motiv obiectiv (înscrierea copilului sau depunerea unei contestații).
IX. ASISTENÅ¢A MEDICALĂ. Serviciul de prim ajutor ÅŸi de asistență medicală va fi asigurat de Serviciul Salvamont Sibiu. Serviciile vor fi operabile pe întreaga perioadă de desfăÅŸurare a concursului. Se recomanda incheierea unei polițe de asigurare de sanatate.
X. TRANSPORTUL. Costul transportului pe cablu va fi suportat de catre fiecare participant in parte.
CLUB SPORTIV P.U.M.A. SIBIU îÅŸi rezervă dreptul de a face modificări prezentului regulament, în funcție de condițiile meteorologice ÅŸi factorii financiari
Organizator: Adrian BIBU
Vicepresedinte C.S. P.U.M.A. SIBIU
Detalii la tel. 0745 379 096- Adrian Bibu, email: adi.bibu@pumaclub.ro sau pe site: www.pumaclub.ro