CUPA DE SCHI ȘI SNOWBOARD A UNIVERSITATII "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
EDITIA a II-a 9 martie 2013
REGULAMENT CONCURS
1.ORGANIZATOR
UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" din SIBIU, DEPARTAMENTUL "STIINTE ALE MEDIULUI, FIZICA, EDUCATIE FIZICA SI SPORT" in colaborare cu studentii reprezentanti in senatul ULBS si asociatiile ALUMNI ULBS.
2. SCOPUL
Scopul concursului este de a promova practicarea sporturilor de iarnă in randul studentiilor, absolventilor si profesorilor Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu si de a facilita comunicarea si cooperarea intre studenti, absolventi si cadre didactice pentru a creea o comunitate academica mai puternica.
3. LOCUL DE DESFASURARE
PALTINIS - ARENA PLATOS
4. CONDITII DE DESFASURARE
Se va desfasura un concurs de slalom in una sau doua manse. Organizatorii vor desemna un DIRECTOR DE CONCURS care va confirma sau anula mansa a doua sau concursul in functie de: conditiile meteo, starea partiei, conditiile de siguranta ale sportivilor sau evenimente neprevazute.Arbitrii vor supraveghea trecerea corecta a concurentilor printre portile montate pe traseu. Cronometrajul va fi asigurat cu aparatura electronica de personal calificat.
5. CONCURENTI
La start se poate alinia oricine este student, absolvent sau cadru didactic al Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu
Concurentii vor fi impartiti in 4 grupe: Grupa 1 - schi studenti, Grupa 2 schi - absolventi Grupa 3 schi - profesori și Grupa 4 snowbord - open (studenti, absolventi, profesori) In cadrul fiecarei grupe vor fi doua subgrupe - feminin si masculin.
Participarea este permisa in cadrul unei singure grupe (la alegere) pentru fiecare concurent in cazul indeplinirii criteriilor a mai multor categorii de participanti.
6. TRASEU
Partia alocata pentru acest eveniment va fi partia B, cea din spatele domeniului. Aceasta va fi inchisa pe durata concursului pentru practicantii sporturilor de iarna din afara competitiei. Accesul publicului spectator se va face pe jos, pe langa partia de sanie.
7. ORDINEA DE START
2 deschizatori
Grupa 3- schi - feminin (profesori)
Grupa 3 - schi - masculin (profesori)
Grupa 2 - schi feminin (absolvanti)
Grupa 2 - schi masculin (absolvanti)
Grupa 1- schi - feminin (studenti)
Grupa 1 - schi - masculin (studenti)
Grupa 4 - snowboard - feminin (studenti, absolventi, cadre didactice)
Grupa 4 - snowboard- masculin (studenti, absolventi, cadre didactice)
Neprezentarea la start in ordinea stablita (intarzierea la start) duce la pierderea intrarii in concurs. Listele de start vor fi afisate la secretariatul concursului.
8. INSCRIERE
Taxa de participare este de 15 RON iar inscrierea se va face pe baza cartii de identitate si a dovezii statutului de student, absolvent sau cadru didactic al Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu (carnet sau legitimatie de student pt. studenti si masteranzi, copie dupa diploma de absolvire a studiilor de licenta, masterat sau doctorat pt. absolventi si legitimatie serviciu pentru profesori)
Se poate inscrie orice practicant de schi sau snowboard, fie ca este amator sau inscris intr-un club sau o asociatie de profil, conditia de participare fiind ca acesta sa detina statutul de student, absolvent sau cadru didactic al Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu.
Numarul maxim al concurentilor va fi de 150 pentru toate grupele. Inscrierea va fi facuta in ordinea cronologica a primirii cererilor de inscriere, cu mentiunea ca pentru studenti (grupa 1) vor fi atribuite un numar total 90 de locuri, cate 10 pentru fiecare facultate (8 pentru schi si 2 pentru snowboard) Cei care se inscriu peste acest numar vor fi trecuti pe liste separate (in asteptare) si vor putea fi inclusi in concurs in situatia in care numarul de locuri atribuite nu este completat. Criteriile de redistribuire sunt ordinea cronologica a inscrierilor si reprezentativitatea facultatilor (facultatea cu cei mai multi studenti inscrisi in pe liste). Locurile libere se vor completa cu cate un student din fiecare lista conform criteriilor enuntate. Redistribuirea se va face in cadrul sedintei tehnice, unde cei inscrisi pe listele de asteptare au obligativitatea de a fi prezenti pentru achitarea taxei de inscriere. Daca la momentul redistribuirii locului candidatul nu este prezent se va trece la urmatorul din aceeiasi lista.
Inscrierea se va face in baza unei fise de inscriere ce contine si o declaratie pe proprie raspundere.
Studenții se pot inscrie la reprezentantii acestora din facultatea de care apartin conform programului de pe site-ul http://cupadeschi.ulbsibiu.ro
STUDENTI REPREZENTANTI AI DIVERSELOR FACULTATI
Nr. | Facultate | Nume Prenume | Telefon | Sala |
1 | S.A.I.A.P.M | Bunescu Marius | 0751/514823 | Sediul Ligii Studentilor (Parter) |
2 | Medicina | Craciun Cristina | 0747/938421 | A (Parter) |
3 | Stiinte | Hindorean Adelin | 0742/260383 | A 11 |
4 | Stiinte Economice | Trimbitas Andreea | 0755/801493 | EP 4 |
5 | Stiinte Socio Umane | Chelniciuc Adelina | 0741/511180 | Brutarilor nr. 3, sala B1 (etajul 1) |
6 | Litere | Popescu Alexandra | 0752/216914 | 38 et 1 |
7 | Inginerie | Lupu Diana | 0747/239476 | IM 111 Sediul Asociatiei Solidus |
8 | Teologie | Smadu Daniel | 0751/437485 | Secretariatul facultatii |
9 | Drept | Codreanu Ecaterina | 0742753158 | 1 (Parter) |
Detaliile despre intervalele orare si locul de inscriere a studentilor se vor stabili telefonic cu reprezentantii acestora in facultati, informatii suplimentare fiind puse la dispozitia acestora pe site-ul http://cupadeschi.ulbsibiu.ro
Profesorii si absolventii se pot inscrie la sediul Facultatii de Stiinte Economice din strada Calea Dumbravii nr.17, sala EP4, EP3. Detalii suplimentare se pot obtine la telefon 0722/247363 sau 0269/215037, conf. univ. dr. Razvan Sorin Serbu, sau asiat. univ. drd. Eugen Popescu - 0742021260 de luni pana vineri in intervalul orar 11.00-15.00.
Perioada de inscriere: 18 februarie - 6 martie 2013
Sedinta tehnica se va desfasura in data de 7. 03. 2013 ora 17:00 la Facultatea S.A.I.A.P.M. din str. Ion Ratiu, nr. 5 - 7, etaj 4, sala B402 in cadrul careia va avea loc tragerea la sorti pentru stabilirea ordinii de start pentru ambele grupe. Extragerea poate fi facuta personal de catre fiecare concurent inscris in concurs iar in cazul neprezentarii se va desemna un reprezentant din organizare care va efectua procedura.
9. DESFASURARE
Concursul consta in una sau doua manse pentru schi pe trasee diferite si o manșă pentru snowboard, precedate fiecare de catre o coborare de recunoastere. Concurentii au dreptul de a recunoaste traseul cu portile montate, fie pasind in susul partiei pe marginea traseului sau coborând usor in derapaj prin porti unul dupa celalalt. Concurentii vor purta in mod obligatoriu numarul de concurs atribuit prin tragerea la sorti. Se interzice in cadrul coborarii de recunoastere alunecarea prin porti in stil de competitie, acest lucru putand duce la excludera din concurs.
Ridicarea numerelor de concurs se va face de la secretariatul concursului in timpul special alocat pe baza buletinului de identitate predarea acestora facandu-se imediat dupa terminarea concursului.
Lipsa buletinului sau a dovezii statutului de student, absolvent sau cadru didactic, precum si intarzierea la secretariat pentru ridicarea numerelor va duce automat la excluderea din concurs.
Concurentii vor fi prezenti in zona de start cu cel putin 15 min inaintea intrarii in concurs conform listei de start afisata la secretariat. Cei care intarzie si nu respecta ordinea de start vor fi descalificati.
Timpul de prezentare la start dupa chemarea in start a concurentior este de un minut. Depasirea acestui interval de timp duce la descalificare.
10. PROGRAMUL DE DESFASURARE
Ora 9.00 montarea traseului de schi (slalom)
Ora 9.00-10.00 distribuirea numerelor de concurs pentru toate grupele
Ora 10.00 afisarea grilei de start pentru mansa intai (primele 3 grupe - schi)
Ora 10.15-10.45 recunoasterea traseului pentru mansa intaia (primele 3 grupe - schi)
Ora 11.00 START primul concurent in mansa intaia (primele 3 grupe - schi)
Dupa o jumatate de ora de la incheierea primei manse - montarea traseului de schi pentru mansa secunda (primele 3 grupe - schi) urmata de recunoasterea traseului (primele 3 grupe - schi) si START-ul in mansa secunda (primele 3 grupe - schi)
Ora 14:00 afisarea rezultatelor
Ora 14.00 montarea traseului de snowboard
Ora 14:30 recunoasterea traseului pentru snowboard
Ora 15:00 START primul concurent pentru concursul de snowboard (grupa 4)
Ora 16:00 afisarea rezultatelor finale
Ora 16:30 festivitatea de premiere
* organizatorii isi rezerva dreptul de modificare a programului in functie de numarul participantilor, conditiile meteo, starea partiei, conditiile de siguranta ale sportivilor sau alte probleme de natura organizatorica, modificarile fiind aduse la cunostinta concurentior prin secretariatul concursului sau celelalte mijloace de informare.
11. ECHIPAMENTUL
Concurentul se va echipa in mod corespunzator pentru a-si asigura siguranta.
12. CONTESTATII
Contestatiile se depun in termen de 15 minute dupa afisarea rezultatelor provizorii.
13. PREMIEREA
Pentru stabilirea clasamentului se va lua in calcul suma celor doi timpi din cele doua manse. Se acorda DIPLOME, CUPE si PREMII pentru locurile 1, 2 si 3 din fiecare grupa separat feminin / masculin si DIPLOME pentru restul participantiilor.
14. TRANSPORTUL - Costul transportului pe cablu va fi suportat de catre participanti.
Director concurs,
Olimpiu Savu